آد تا2سالگی من میدم، آهن مال بهداشت رو نده ، میتونی از بیرون تهیه کن.من آهن آیروفیکس فورت به بچم میدم
دکتر دختر من میگه آد و مولتی ویتامین هر مارکی بدی ایرانی باشه خارجی باشه فرقی نمیکنه ولی اهنو حتما خوبشو میدم بهش ک دندوناش سیاه نشه
بنظرم اهنو مارک خوب بگیر مثلا سیدرال
بهداشت ما چیزی نداد اینا خوب نیس فک کنم خارجی بگیر آویفر هم آهن داره هم مولتیه
آد رو باید تا دو سالگی بدیم
آد و مولتی با هم نیست آد بدیم یا مولتی فقط یکیش
آهن هم میتونی لیپوزوفر آبی بدی هم خوشمزه است هم دندون رو سیاه نمیکنه
چرا بهداشت ما چیزی نداده تا حالا!
منم دندون نداره پسرم همینو میدم فعلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.