۹ پاسخ

نه بایداستفاده کنی

اول از همه که در سریع ترین زمان واژینال بدین
اگر تایپینک منو بخونین در مورد سرویکس متوجه دلیلش میشین
بعداشم بعضی ها هر ۸ساعت هم استفاده میکنن پس هر چی دکترتون صلاح دیده با حرف ایشون باشین برای چیزای مهم هیچی بهتر از دکتر نیست اینجا ممکنه غلط راهنمایی بشین خدایی نکرده

نه عزیزم منم هر ۱۲ ساعت میذارم قرص دوفامد هم میخورم

اگر دکتر اینطوری صلاح دیده مطمئین باش به نفعته

من هر ۸ ساعت شیاف داشتم و هر شب دوتا آمپول

۳۰واژینال؟

اگر بالا نیاد باید سرکلاژ کنی علاوه بر شیاف استراحت کن

دکتر صلاح‌دیده خب.بهتر از ما میدونه

ن بزن سی لب مرزه امکان داره پایین ترم بیاد

سوال های مرتبط