۱۲ پاسخ

من بعد ۵ماه شدم

من از موفعی زایمان کردم یکماه پربود بودم دیگه نشدم هنوز قرص لابنتسرول میخورم

منم هنوز نشدم🥲

منم نشدم

منم نشدم ولی‌دردشو بعضی اوقات دارم

بخدا اگ من حامله باشم اول شوهرمو میکشم بعدام خودمو چون مقصر اون بوده😂😂

منم نشدم من خاک برسر ک پنج روز داره میگذره چ غلطی کنم😂دیشب رفتم بی بی چک خریدم شوهرم میگ تورو خدا زعفرون بخور پریود بشی😂😂

منم تازه دیروز شدم
دیر نکردی هنوز میشی حالا

خوبه دیگه

منمممممم

منم درد پریودی بعضی روزا دارم فک میکنم الان پریود میشم ولی خبری نیس🤦‍♀️

منم هنوز پریود نشدم ولی دردشو دارم 😢

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی