۷ پاسخ

من بعد بخیه کشیدن رو شکم خوابیدم

من بخیه هام رو کشیدم خوابیدم

فردا 10روز میشه زایمان کردم هنوز بخیه هامو نکشیدم درد می‌کنه خیلی اذیتم بلند شدنی نشستنی

تازه می‌خوابم

اره از ده روزگی میخابم خیلی هم راحتم

نمیشه ک

تا چهل روزگی که شکم آزرده اس نمیشه ولی بعدش که خوب بشی آره

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی