من بعد بخیه کشیدن رو شکم خوابیدم
من بخیه هام رو کشیدم خوابیدم
فردا 10روز میشه زایمان کردم هنوز بخیه هامو نکشیدم درد میکنه خیلی اذیتم بلند شدنی نشستنی
تازه میخوابم
اره از ده روزگی میخابم خیلی هم راحتم
نمیشه ک
تا چهل روزگی که شکم آزرده اس نمیشه ولی بعدش که خوب بشی آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.