من داشتم کم بود صبح میشدم تا عصر دیگه خوب میشودم
اره عزیزم من تو هفته های تو بودم همش سردرد داشتم
اهوم 🙃
من جدیدا غروب میشه سردرد میشم
منم همش سردردم چرا واقعا
من امروز شدم
منم داشتم از کم آبی بود
اگه نی نی پسره عادیه این موضوع
اره عادیه اگه خیلی شدید نیست
آره عصرا
نه من فعلا نه سردرد دارم نه معده درد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.