مامانا کمر دردو و ضعف پا تو هفته من طبیعیه؟

۵ پاسخ

اره عزیزم ضعف پا رو ک نگووو.....

همه چی طبیعیه دیگه منکه روم نمیشه درادامو ب دکترم بگم دیگه😑😂ی روز استخون لگنمه ی روز دنده هامه ی روز کشاله هررررر روز ی جاس
فقط واسه کمردرد مراقب باش

وای خیلی بده مخصوصا ضعف پا

اره کم کم بیشترم میشه ماه نهم ک بریم دیگه هرجایی انکشت بذاری دردمیکنه😅😭یادمه سراولی انگار باساطور استخون واژن و لگنو خورد کردن مث چی دردمیکرد ولی بعدزایمان همش میره اصن انگار ن انگار بودن

بله بیشترم میشه هفتت بره بالاتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکا مامان نیکا روزهای ابتدایی تولد