اره عزیزم ضعف پا رو ک نگووو.....
همه چی طبیعیه دیگه منکه روم نمیشه درادامو ب دکترم بگم دیگه😑😂ی روز استخون لگنمه ی روز دنده هامه ی روز کشاله هررررر روز ی جاس
فقط واسه کمردرد مراقب باش
وای خیلی بده مخصوصا ضعف پا
اره کم کم بیشترم میشه ماه نهم ک بریم دیگه هرجایی انکشت بذاری دردمیکنه😅😭یادمه سراولی انگار باساطور استخون واژن و لگنو خورد کردن مث چی دردمیکرد ولی بعدزایمان همش میره اصن انگار ن انگار بودن
بله بیشترم میشه هفتت بره بالاتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.