۷ پاسخ

النگو

یه لباس خوشگل تنش کن
یه کیک بپز یا از بیرون بگیر
عکس بگیر ازش
الان که نمیفهمه چیزی
من واسه دخترم پاپیت گیم خریدم خیلی دوس داشت

ی جشن کوچیک خانوادگی گرفتم باخواهرام و بچهاشون

تصویر

ما برديمش پارك مام نميدونستيم😂بعدم لوسيون و شامپو و مايع لباس شوييش خودش ميليوني پولشه كادوش شد🤣🤣

هیچی

من براش لپ لپ بزرگ خریدم بازش نکردم بزرگ شد خودش بازش کنه ، کیکم خودم نگرفتم چون ماهگرداش همیشه کیک گرفتم و جشن دندونیشم نزدیک بود به نظر خودم عکس با کیک خیلی داره و این دیگه زیادی لوس بود فقط از لحظه ای ک لپ لپو دادم دستش فیلم گرفتم برا بعدش یادگاری بمونه . همین

بردمش شهربازی

سوال های مرتبط

مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی