۹ پاسخ

و منی که تا ابدو یک روز عاشق پسرم و خواهم ماند ♥️♥️♥️

روزت مبارک عروسکککک😍💓

من ان شاءالله فردا میبرمش. حرم حضرت معصومه بعدش بازار تا ببینم چی خوشم میاد.و بعدش خودم براش کیک درست میکنم 🥰🥰😘

من برای فردا براش کیک سفارش دادم امشب هم استخر بادی براش خریدم🥰 اولین روز دخترشه

کیک براش درست کردم و دیروزم رفتیم لباس براش خریدیم🥹

پس چرا دخترمن مو کم داره😯

من بردم آرایشگاه موهاشو مرتب کردم
ولی عین پسرا شد🤣

من که هیچی پارسال براش طلا خریدم امسال پول نداریم ناراحتم

هیچی
شاید ی کیک بپزم بخوریم😁

سوال های مرتبط

مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد