شما تو بارداری سوسیس و کالباس میخورید

۲۱ پاسخ

نه از اول بارداریم نخوردم

ارههه

تو این ۸ ماه یه بار بندری خوردم اونم نصف ساندویچ خیلی دوست دارم باز بخورم 🥲

اره میخورم

من چند بار خوردم

نه دکتر تنها چیزی که منع کرد همین بود البته یه بار هفته پیش یکم خوردم چون هفته ام بالا بود

نه اصلا

اره هروقت هوس کردم خوردم

زیاد 🥴

۸ ماه باردارم کلا ۴بار خوردم

ابدا نمیخورم…اوایل یکی دوبار خوردم انقدر اذیت شدم دیگه سمتش نمیرم

در حد شاید ۵ بار تا الان

من اصلا نخوردم خیلی در عزابم🥲😕

اره چند دفعه

بله میخورم

نه نخوردم

هفت ماه بارداری شاید پنج بار اونم خیلی کم

بلهههه

نه اصلا نخوردم

نه اصلا

خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی