۷ پاسخ

بله،من تا ماه چهارم نمیدونستم و پریود میشدم اما خونریزیش متفاوته،تیره س، کمتره، لخته ی تیره ی زیاد

بلهههه

همیشه برام سوال بوده وقتی توبازه تخمک گذاری نیستی چرا باید بارداری اتفاق بگیره اون تایم مگ تایم امن نیس طبق چرخه قاعدگی تخمگ تو بازه تخمگ گذاری ازاد میشه پس ترجیحا نباید بارداری اتفاق بیوفته تو پریودیم ک تخمکی نیس خونریزیه

متاسفانه همیشه تو هر حالتی احتمال بارداری هست

بله عزیزم

من سه ماهه باردار بودم ولی پریودم میشدم

خیر🫠🫠

سوال های مرتبط