خارج رحمی با کتف درد و لکه بینی و درد زیاد همراه نترس عزیزم
منم بازداری قبلیم سمت راستم خارج از رحمی تو لوله بود درد سمت راست و پا درد داشتم خودش سقط شد سر ابن بارداریم همین علایمم و داشتم سونو کردم داخل رحم بود خداروشکز نترس عزیزم ❤️
سونو نرفتی؟
ن گلم طبیعیه
ب این چیزا فکرنکن
فکرای منفی رو دور کن از خودت
منم الان هم هفته خودتم طبیعیه تازه دو روزه اروم شده یکم دردام تازه من ک لکه بینیم دارم
منم همینطورم اصلا نگران نباش خارج رحمی نیست طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.