۶ پاسخ

خارج رحمی با کتف درد و لکه بینی و درد زیاد همراه نترس عزیزم

منم بازداری قبلیم سمت راستم خارج از رحمی تو لوله بود درد سمت راست و پا درد داشتم خودش سقط شد سر ابن بارداریم همین علایمم و داشتم سونو کردم داخل رحم بود خداروشکز نترس عزیزم ❤️

سونو نرفتی؟

ن گلم طبیعیه
ب این چیزا فکرنکن
فکرای منفی رو دور کن از خودت

منم الان هم هفته خودتم طبیعیه تازه دو روزه اروم شده یکم دردام تازه من ک لکه بینیم دارم

منم همینطورم اصلا نگران نباش خارج رحمی نیست طبیعی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته شانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری