بستگی به روحیه خودت داره که باکدوم سازگارتری. وگرنه نمیشه ازالان بدونی توان بدنین چقدره .انتخاب خودم که سزارینه.چون ۹۰درصد اطرافیانم ازطبیعی ناراضی بودن.خودمم دوس ندارم طبیعی
اصلا ازین سوالا نپرس خودتو دو دل نکن یکی میگه طبیعی برای من خوب بوده یکی سزارین
من خودم اینجوری انتخاب کردم
بهش فک کردم
اگر یکیو داری اون ۱۰ ۱۵ روز مواظب خودت فرزندت باشه یا همسر خوب و مادر
که سزارین چون دوره درمانش طولانیه
و اینکه باید استراحت کنی
اگر از دراز کشیدن و اینا بدت میاداذیت میشی و کسیو نداری وو تحمل دردت بالاست طبیعی
من چرا از طبیعی خوشم میاد ؟
مامان و مادرشوهرم هردوتاشون هم طبیعی شدن هم سزارین
هر دوتا هم میگن طبیعی خوبه سزارین پدرمون در اومد
بیشتر واسه دوره ی درمانش میگن که خیلی طولانیه
خواهرم که خیلی میترسد سزارین کرد یادمه دوره ی درمان طولانی داشت
ولی میگه فقط سزارین
منم نمیدونم چیکار کنم
چون آدمی هستم که از دوره ی درمان متنفرم اصلا نمیتونم بیشتر یکی دو روز استراحت کنم
بلند میشم کار میکنم یه بلایی سر خودم میارم 🤣
من سر بچه اولم سزارین شدم خوب بود سر بچه دوم سزارین میکنم
اگ کلا ۲ تا بچه میخوای سزارین کن راحت
اگ ن بچه بیشتر میخوای طبیعی باید بیاری
من خودم سزارین بودم خیلی راحته
اگه مشکل مالی نداری سزارین کن حتما
به نام خدا
سزارین
تمام.
😁
من نظرم سزارینه چون درد طبیعی رو نمیتونم تحمل کنم چن ساعت😵💫بعد اعتماد ندارم که حین زایمان دست و پا بچه رو شاید بکشن ناقص بشه
طبیعی روند کثیفیه بنظرم مثلا دم دیقه دست یکی میره داخلت کلشون تو اونجاته دردشو ک نگم دیگ جر میخوری رسمن همون بخیه ای ک سزارین رو شکمته میخاد تو واژنت بخوره نمیدونی کی بدنیا میاد استرس اینک آی الان میاد فردا میادو داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.