۶ پاسخ

قدش خوبه

دقیقا بچه منم اینطور. بود یکم طعم بده ب غذاش نمک‌ بزن خیلی کم

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

سها ک ۹ماهگی ۷۲۰۰
تو ۱۰ماهگی نهایتا بشه۷۴۰۰
سهاام هیچی نمیخوره والا سرجمع از صبح تا شب شاید ۴ قاشق مرباخوری

به خاطر دندونه
وضعیت همه یچه ها همینه
مادرشوهرمم همش میگه بچه لاغر شده لاغر شده میره رو اعصابم😑

وزن تولدش چند؟ دیگه تحرکشون زیاد میشه دندون هم بی تاثیر نیست

سوال های مرتبط