دو سه پیمانه سرلاک بریز و یکم چشمی روش آب بریز تا به غلظت خوب برسه
ببین آب جوشیده ولرم اندازه نصف پیاله چهار قاشق کوچیکه سرلاک بریز یکم بمونه دو سه دقیقه سفت میشه اگه سفت نشد یک قاشق سرلاک همینم خیلی دیگه 90 سی سی میدونی خیلی میشه نمیخوره
اول آب روبجوشون بعد بریز تو کاسه مثلا ۳۰ تایا ۶۰ تا بریز بعد هی با قاشق سرلاک کم کم بش اضاف کن و هم بزن رقیق ک شد بش بده ن زیاد آبکی باشه ن زیاد سفت
چند خریدی
ببهشید سرلاک گندم بهتره یا بادام؟
من پیمانه شیر خشک توش میزاشتم هر ی پیمانه 20سی سی اب
من بیسکویتش رو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.