۷ پاسخ

من هر قدر بخوره نسبت ب همون اب میریزم نمیشمرم چندتا قاشق دیگه تا موقعی شل بمونه چون چند دقیقه بعدش سفت تر میشه از اینی هست

۹ تا خیلی میشه من دفعه اول براساس دستورش درست کردم نصفشم نخورد الان اومده دستم خودم چشمی میریزم

۳تا پیمانه سرلاک
۵۰ سی سی آب

من چشمی

دو تا قاشق
اب هم چشمي درست ميكنم

چشمی درست کن آب بریز بعد چندقاشق سرلاک اضافه کن هم بزن ببین غلظتش چطوره

من هر دفعه حدود 3 تا 5 قاشق می‌ریختم آب هم در حدی که غلظتش مث ماست بشه

سوال های مرتبط