بچها کسی که کیست داره رو خونریزی میوفته یا پریود نمیشه

۴ پاسخ

بله من کیست دارم و پریود نمیشم

خیلی اوقات بی علامته
من وقتی کیستم پاره شده بود به خونریزی افتادم یادمه ۲۳روز خونریزی داشتم

ببین کیست ها معمولا از تنبلی تخمدان ها نشات میگیرن بعضیا خیلی خونریزی شدید میوفتن
بعضیا خونریزیشون کمتر از قبل میشه و دردناک
بعضیا هم کلا پریود نمیشن
در هرصورت باید دکتر برید

بسته به نوع کیست فرق داره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری