گلی میشه تاپیکم جواب بدی لطفا مرسی
سلام نه درد نداره.باید بعد انجامش مراقب باشی خم و راست نشی و تا۵تا۷روز استراحت داشته باشی از توالت فرنگی استفاده کنی.بعد نمونه برداری تا چند روز ی خرده شکمت درد میگیره و شدید نیس اونم موقع بلند شدن پا شدن درد میگیره
سوال منم هست اخه منم باید انجام بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.