۳ پاسخ

گلی میشه تاپیکم جواب بدی لطفا مرسی

سلام نه درد نداره.باید بعد انجامش مراقب باشی خم و راست نشی و تا۵تا۷روز استراحت داشته باشی از توالت فرنگی استفاده کنی.بعد نمونه برداری تا چند روز ی خرده شکمت درد میگیره و شدید نیس اونم موقع بلند شدن پا شدن درد میگیره

سوال منم هست اخه منم باید انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان سایه💖 مامان سایه💖 هفته بیست‌ونهم بارداری