۳ پاسخ

من کورتاژ کردم معاینه نشدم فقط ده روز بعدش دکتر گفت سونو شکمی دادم مطمئن شد همین

به من گفتن تا زمانی که خونریزی هست اصلا نباید معاینه کرد

من کورتاژ شدم اما معاینه نکرد دکتر
روز بعد کورتاژ سنو داخلی کردن که بقایا نباشه

سوال های مرتبط