۶ پاسخ

عقیقه یعنی چی مامانا ؟

من برای ۲تا بچه بزرگم عقیقه کردم روز عاشورا تودیگ امام حسین انداختیم خودمون نخوردیم
ولی برای این هنوز نگرفتیم شوهرم حساب کرد تقریباً ۳۰تومن میشه گرونه فعلأ پول یوخ😬

سلام خواهرم برای دوقلوهاش عقیقه کردن. به جایی سپردن که بلد بودن، برای هر بچه یه گوسفند گرفتن آشپز جوری پخت که هیچ استخونی نشکست، استخونارو خاک کردن و از غذا هم به همه دادن فقط مادر و پدر بچه نباید بخورن!
منکه خودم اعتقاد ندارم😅 تو این دوره بنظرم یه ارزاق خوبم بشه برای یه نیازمند بگیرین یا پولشو بدین خوبه

من برای هردوتا بچم عقیقه کردم ولی بدو تولدشون الان نمیدونم چقدر میشه

اره من واسه امیر عقیقه کردم

من چند وقت پیش پرسیدم گفت سبک ترین گوسفند با شرایط عقیقه کردن در میا د ۱۷ تومن

سوال های مرتبط