۶ پاسخ

بجوشون فقط

من خوردم ولی الان چون هواگرم میشه یکم وچربیش بالاعه سرگیجه میگیری البته برامنکه اینجوربوذ

من چکار کنم که هوس ماست گوسفندی کردم
اینجاهم گیر نمیاد🥴
هرسال مشهد مامانم برام میخرید🤕

بجوشن حتما چون پاستوریزه نیس کمتر بخور

ن بخور خیلیم مفید

پاستوریزه باید باشه یا اگه هوس کردی حتما بجوشون

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آوا💜🩷❤️💛💚 مامان آوا💜🩷❤️💛💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وششم بارداری