بجوشون فقط
من خوردم ولی الان چون هواگرم میشه یکم وچربیش بالاعه سرگیجه میگیری البته برامنکه اینجوربوذ
من چکار کنم که هوس ماست گوسفندی کردم
اینجاهم گیر نمیاد🥴
هرسال مشهد مامانم برام میخرید🤕
بجوشن حتما چون پاستوریزه نیس کمتر بخور
ن بخور خیلیم مفید
پاستوریزه باید باشه یا اگه هوس کردی حتما بجوشون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.