ماست خیلی خوبه. سرشار از کلسیمه و برای رشد بچه ها و قد کشیدنشون لازمه. سردی هم هست و حتی بعضی بچه ها رفلاکس میدن. مث پسر خودم. یکمی داخلش پودر نعنا خشک بزن. یا بعد از ماست یکم عرق نعنا بده تا تعدیلش کنه. من خودم بعد ماست گریپ میکسچر میدم علائمشو خوب میکنه
اره توش نعنا خشک بریز
من با غذاش میدم
من پسرم خیلی دوست داره،داخلش پودر مغزیجات میریزم
لبنیات برای. بچه لازمه.
اندازه بدی ضرر نداره توشم نعناع بریز
چون الان راس میگن سردی به بچه اثررمیکنه
همه چی به جز عسل به مقدار کم بده بخوره
دختر منم عاشق ماسته با غذاش حتما باید بخوره
من هرروز میدم. لبنیات بچه نخوره پس کلا؟
من به جز شیر نوشیدنی و عسل همه چی میدم دیگه
بچه باید هم سردی بخوره هم گرمی یکم شوید یا نعنا بزن تو ماست
اره خوبه خیلی دیدی سردیش کرد خرمایی آبجوش نباتی بده که حل شه
پسر من نمیخوره
وگرنه خیلی دوس دارم بدم
باید بدی ماست خوبه
اره من میدم داخلش نعنا میزنم
بله هرروز میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.