۲۵ پاسخ

تو خواب با ناخن گیر میگیرم

کتاب قصه حسنی رو گرفتم که حموم نمیره و هیچ کس دوستش نمیشه، بعد میگم دوست داری مثل حسنی باشی، بعد مثل آدم می شینه میگیرم ناخن هاشو

با بازی کردن
میگم بیا ناخوناتو چیک چیک کنم🤣

من وقتی میرم حموم اونجا میگیرم اصلا تو خونه نمیگیرم ی موقع میره اینور اونور خونه

عادی میشینه میگیرم

به سختی وبامصیبت🥴

وقتی بیداره خودش همکاری میکنه

خودش میگه ناخنام بلند شده بچینیم

خودش ميگه ناخنام بلند شدن ميگم بيا بگيرم

به راحتی
می شینه می گیرم

خیلی عادی،میشینه میگیرم،از اولشم خوشش میومد

همینجوری دوست داره ناخن گرفتنو کلا

اولا تو خواب میگرفتم.بعد یه کتاب داستان داره پسرکوچولو داره ناخون میگیره دیگ اونو دید از اون به بعد دستاشو میاره میگه مثل نینی بگیر

با داستان و اسم گذاشتن واسه انگشتاش میشینه ناخن بگیرم

موقع خاب با ناخن گیر

موقع خواب با قیچی میگیرم

بهش میگم لولو رفته زیر ناخنت بیا بگیریمش

کوچیک که بود یکم زیرناخنش سیاه میشد میگفتم فکر کنم مورچه کوچولو رفته زیر ناخنت بیادرش یاریم ازهمون موقع اینطوری گرفتم ناخنشو

دخترمن عاشق ناخن گرفتنه راحت دستاشو نگه میداره میگیرم

به راحتی دیگه ماشاالله بزرگ شده
میشینه میگیرم براش

من اوایل خوب بود میگفتم کثیف شده میومد میگرفتم یه مدته ناخناشو میجوئه اصلا ناخن نداره

با ناخن گیر

خودش هردو سه روز ناخونگیرش میاره میگه ناخونامو کوتاه کن

پسر من بهش میگم بیا ناخن بگیرم بلنده
میاد
هنوز خودش هم ناخن گیر میاره

میشینه تو بغلم منم راحت میگیرم

سوال های مرتبط