۵ پاسخ

سلام عزیزم من پیشش میرفتم دکترمه
ساعت ۳ عصر میرفتم یا شوهرم می‌رفت نوبت میگرف بعد ساعتی ک حدودی میگف می رفتم می‌شینم یکم بعد نوبتم میشد

من همیشه زود میرفتم بعد اسم مینوشتم یا هم همون روز از ساعت 2 اونجا بودم تا میرفتیم داخل اسمارو منظی میخوند بیشتری ها نیومده بودن زود نوبتم میشد

البته نوبت دفتری اگه بگیری تو تایمش کوتاه تر میشه مثلا میری از الان برای دو هفته دیگه نوبت میگیری تو دفترش منشی ثبت می‌کنه

اره دکتر من هستن نوبت هاش اینطوریه که مثلاً امشب میری اسم می‌نویسی فردا ساعت ۳ ونیم میری تا نوبتتو بهت تو همون روز بگه. اگه زودتر هم بری اسم بنویسی مثلا همون ۳یا 3ونیم زودتر فرداش نوبتت فیکس میشه بهرحال دکتر بسیار حاذقی هست ولی نوبت دهی طولانی. خیلی زیاد باید بشینی مشکلش همینه که خیلی بد وسخته

منم سوالم همینه

سوال های مرتبط