من هنوز سه میبندم
بعد ختنه ...آخر سه ماهگی تقریبا
از ۵ ماهگی
من تقریبا ده روزه که سایز ۴ میبندم
من از اواخر ۳ماهگی ۴پلاس بستم
الان دارم سایز ۴ مهربان با پوست و سایز ۳ کانال دار برند مای بیبی رو استفاده میکنم ۳ ماهو ۱۶ روزشه
دقیقا روزی که ۴ماه شد
هم ختنه کردم دکتر گف باید بزرگتر ببندی ازاون موقع ۴بستم الانم همون ۴سایزشه
اول ۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.