از چند ماهگی پوشک سایز چهار بستید

۸ پاسخ

من هنوز سه‌ میبندم

بعد ختنه ...آخر سه ماهگی تقریبا

از ۵ ماهگی

من تقریبا ده روزه که سایز ۴ میبندم

من از اواخر ۳ماهگی ۴پلاس بستم

الان دارم سایز ۴ مهربان با پوست و سایز ۳ کانال دار برند مای بیبی رو استفاده میکنم ۳ ماهو ۱۶ روزشه

دقیقا روزی که ۴ماه شد
هم ختنه کردم دکتر گف باید بزرگتر ببندی ازاون موقع ۴بستم الانم همون ۴سایزشه

اول ۴

سوال های مرتبط

مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان موچی 🐥 مامان موچی 🐥 ۶ ماهگی