بچه من 3ماهه ست سایز3میبندم
من اصلا ۲ ننداختم کلا یک بسته 😂
یک ی دفعه پریدم رو ۳ الانم ک ۴
من از ۳ ماهگی ۲ بستم باید ببینی اگه رد میندازه بد رو پا یا زیاد پس بده یعنی باید بری سایز بعدی
بستگی ب چثه و خود لباسه
در اصل از شش ماهه
ولی من چون میگم یکمم راحت باشه بچم الان دو میپوشه گاهی اوقات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.