۱۲ پاسخ

من روز دوم دادم

من ۴ روزش بود دادم

من همون روز اول دادمش

از روز اول تو بیمارستان

من فک کنم ۱۰ روزگی دادم و گرفت

من از ۱۰ روزگی بهش دادم گرفت الان هم میتونی بدی و اینکه برو داروخونه سایز صفر تا ۳ یا ۶ماه هست بگیر کوچیک هست

من تازه دیشب دادم وگرفت

من ساعت اول بهش دادم

نه من دوربر سن تو دادم نمی‌گرفت ولی بزور دادیم آخر گرفت

من از ده روزگی دادم
اول کم کم دادم یکسره ندادم بعدا ک خودشون هوشیار میشن درخواست میکنن اابته اگه پستونکی باشن

از اول باید بدی وگرنه تمیگیره

عزیزم خیلی دیره باید تو بیمارستان که به دنیا اومد میدادی من ده روزگی دادم دیگه نگرفت

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤎👣 مامان آرکان🤎👣 ۶ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۲ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۵ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۹ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۳ ماهگی
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان 🍬کسری🍭 مامان 🍬کسری🍭 ۱۰ ماهگی