۲ پاسخ

وای پسر منم😑دیروز از دستش نشستم گریه کردم، از یه طرفی ام تو این شهر غریبم کسی و جایی رو ندارم ببرمش ک هواش عوض شه، هوا هم بارونی بود نمیشد با کالسکه بریم بگردیم😑الانم انقددددددد گریه کرد و موهامو کشید صورتم چنگ زد که خوابید😭

چه جالب پسر منم دقیقا چهار پنج روزه فقط در حال نق زدنه کلا اخلاقش عوض شده ، خود به خود گریه میکنه ... کلافه شدم علتشو‌ نمیدونم ولی فک‌کنم تو این سن طبیعیه

سوال های مرتبط