سلام دوستان من هفته ۵بارداریم هنوز دکتر نرفتم خییلی یهو دلم درد میگیره انگار میخوام الان پریود شم میگیره ی چند ثانیه باز ول میکنه دردش میزنه به واژنم طبیعیه؟؟گاهیم تخمدانام یکم هی تیر میکشه
آره
منم هفته های اول همین مدلی بودم تا ۱۱ هفتگی این ها دل دزد پریودی گهکاهی داشتمم میگن بخاطر بزرگشدن رحم هست
اره عزیزم طبیعی هست کم کم کمتر میش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.