۶ پاسخ

الان آش جو خورد
ولی معمولا میوه ،کیک آبمیوه ،فرنی ،کاچی،بستنی ،سیب زمینی سرخ شده ،نون ارده میخوره

والا آجیل و پنکیک و انواع کیک و بیسکوییت و آبمیوه هیچی نمیخوره
لطف کنه یه نصف موز میخوره فقط

میوه میدم با شیر و کیک

میخوام یا پنکیک درست کنم براش یا فرنی با پودر سنجد آرد نخودچی
البته تو پنکیک هم این موارد میزنم

الان یه پیاله پفیلا خورد
نصف پرتقال
نصف موز .

میوه،کشمش،آجیل، نون و پنیر، شیر ، چوب شور، سیب زمینی سرخ شده،

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۲ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی