۳۲ پاسخ

هردومون به هم میگیم هناسه و من aşkm سیو کردم اونم هناسه
فارسیش یعنی نفس

اسم خودشو

من کلا تو خونه یا میگم عزیز یا امیرجان امیراقا
گوشی هم امیر جون سیو کردم

یا عاشکم صدا میزنم یا پیشان(گربه)😂البته وقتایی ک تنهاییم

خانومی،خانمم،خانم جون تا الان یه بار هم اسممو نگفته
منم فقط اسمشو میگم

قهرمان
کاپیتان

تو خونه اسمش و صدا میکنم اونم همینطور
تو گوشی من دنیای من سیوه
تو گوشی اونم سلطان قلبم سیوم

ماست صداش میزنم
دوغ سیو کردم

انقد به بدی کرده و مزخرفه شمارشو سیو ندارم هیچیم صداش نمیزنم هر کار داشته باشم همینجوری بهش میگم خلاصه که زندگی باب مرلد من نیست 😊

اسمش بهراده
بهی صداش میکنم😂😂

منو خانمم سیو کرده منم عشقم

سیوه✨🫀askim🫀✨
تو خونه عشقم یا آقایی صدا میزنم

من سیوش دارم My man یعنی مردمن اونم منو سیو داره خانمم و دلبر
تو خونه هم همیشه عزیزجان یا عشقم یا زنددددگیم صدا میکنم

تو خونه عزیزم جایی میریم امید اقا تو گوشیمم my love سیوه

محمد جان

اژدهای دوسر

عزیز قلبم

تنها نفس زندگیم سیو کردم
جواد صداش می‌زنم

ب اسم صداش میزنم ... هستی من سیو شده

شوهر صداش میزنم تو خونه😂
میلادجانم سیوه😁

،🏠❤️

ی خطش سیدجانم
خط دومش نازدارگیانه کم

تو گوشیم میلادیم با یدونه ازینا 🫀 خودشم میلاد جان یا عشقم یا عزیزم صدا میزنم

عشق دلم سیوه
تو خونه عزیز یا امین جان صداش میکنم🙂

اسمشو صدا میزنم و اسمشو سیو کردم🤣

نیم دیگرم
البته اذیتم می‌کنه تغییر میدم میذارم مستر با فامیلش 😁

🌵مـ🥴حــمـــد🌵

زندگیم سیوه صداش میکنم شو شو😁

اکسیژن.

تو خونه ب اسمش یا عشقم

قلبم سیوه

منو زده شادی
منم عوض کردم محمد 😹😐

بلاکه

سوال های مرتبط

مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی