۶ پاسخ

اگه دقت کنی تاریخش قبل از بچه های ماست احتمالا ب بچه های ما زدن

من دخترم مهرماهیه به ما نمیخوره

عزیزم این همون واکسن mmr هست ک تو برنامه واکسیناسیون همه بچه ها هست
واکسن جدیدی نیست
اگ واکسناشو کامل زدی ک نگران نباشه، بچه حتی اگر بگیره هم خفیف میگیره

تاریخشو ببین بچه شما بعد به دنیا اومده

به خاطر اینکه خیلی سرخک و اینا زیاد شده یه دوز دیگه می‌خوان بزنن برای ایمنی بیشتر اما تاریخش به دختر من نمی‌خوره. زده تا متوادین اردیبهشت ۱۴۰۳ . مثلا دختر من مرداد ۱۴۰۳ هست نمیخوره بهش

بله من دخترم اول هفته زد

سوال های مرتبط