اگه دقت کنی تاریخش قبل از بچه های ماست احتمالا ب بچه های ما زدن
من دخترم مهرماهیه به ما نمیخوره
عزیزم این همون واکسن mmr هست ک تو برنامه واکسیناسیون همه بچه ها هست
واکسن جدیدی نیست
اگ واکسناشو کامل زدی ک نگران نباشه، بچه حتی اگر بگیره هم خفیف میگیره
تاریخشو ببین بچه شما بعد به دنیا اومده
به خاطر اینکه خیلی سرخک و اینا زیاد شده یه دوز دیگه میخوان بزنن برای ایمنی بیشتر اما تاریخش به دختر من نمیخوره. زده تا متوادین اردیبهشت ۱۴۰۳ . مثلا دختر من مرداد ۱۴۰۳ هست نمیخوره بهش
بله من دخترم اول هفته زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.