چند قاشق از حلوا رو نی نی خورده؟حلوا خیلی سنگین هست
اره جانم عالیه
من برا میراث درست میکنم خیلی وقتا دوس داره
میتونی نون میکادو هم بخری بمالی مثل بیسکوییت کنی بدی نوش جونش کنایه شیره میتونی بزنی جای شکر
منم امروز کیک درست کردم با شیر گلاب اماده کردم میراث با مادرشوهرم بیرونه بیاد بخوره
من پنکیک موز گردو درست کردم
حلوا سنگینه.دو قاشقم بخوره کافیشه.
من سویق درست کردم نخورد ، تخم مرغ آب پز هم نخورد
دیگه نمی دونم چی بپزم
منم حلوا و املت منتظرم با باباش بیان
چطوری درست میکنی میشه یاد بدی
اره گلم کافیه....من کیک سیب درست کردم
وای دلم خواست🥲پاشم درست کنم ولی تنبلیم میشع🤦🏻♀️
اره عزیزم کافیه نوش جانش
من پسرم بادام هندی و پسته و خرما خورد
بعدش یکم فتیر و شیره و کره و شیر پاستوریزه
دو قاشق هم عدس پلو خورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.