خانما بچه اگه کولیکی باشه از کی مشخص میشه

۵ پاسخ

همه ی بچه ها دارن .... کولیک یا همون نفخ رو .... چون بچه بلد نیست زور بزنه و باد خارج کنه برای همین گریه میکنه .... کم کم قلقش دستت میاد که چه جوری بغلش کنی که اروم شه ... دکترم بهت قطره میده برای کولیکش که بسته به نوع قطره قبل یا بعد از شیر بهش بدی .... تا یک ماهگی یکم اذیت میشی بعد از یک ماه گرمیچر میخوره اب روی اتیشه ...بعدشم که دیگه خودش یاد میگیره و پشت سر هم باد خارج میکنه 🤭

سلام عزیزم سونوگرافی خوب میشناسی تو مشهد خانم باشه و بیمه قبول کنن؟

پسر من از ۱۶ روزگی کولیکش شروع شد

بچه من از ۲۰ روزگی شروع شد

از همون روزای اول مثلا ۱۰ روز ب بعد

سوال های مرتبط

مامان قلب من🩵🦋🧿 مامان قلب من🩵🦋🧿 ۱۳ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۴ ماهگی
مامان عشق🫀🤱 مامان عشق🫀🤱 ۱۱ ماهگی
مامان کیان و رایان مامان کیان و رایان ۱۱ ماهگی