۴ پاسخ

بعد دوسال

قنداق کنین بچه رو حتی واسه ۱ ساعت هم که شده درطول روز خیلی قنداق خوبه قدیما یک چیزی میدونستن که قنداق میکردم

منم این توهم داشتم یکم وزن بگیره مشخص میشه پرانتزی نیست استرس نداشته باش

از موقعی که شروع به راه رفتن کنه

سوال های مرتبط