۱۲ پاسخ

مبارکش باشه چند شد قیمتش؟

ماشاالله قشنگم چشاش عین خودته😍😘

دخترخانم بایدادایی باشه😂😂😂😂مبارکش باشه گلم

چقدر موهاش بلند از کی کوتاه نکردی

پسر منم همچین ادعاهای در میار😂😂😂

مبارکششش

ماشالله بهش عزیزم النگوهاش نازک نیس؟منم خواستم برادخترم بخرم البته یکم پهن بودیکیش ۲۰۷۰سوت بودایناهردونع ای چن گرم راضی هستی ؟محکمه

ننههه چه نازه ماشالا‌‌‌

ماشاالله به چشماش😍

اصلا دختر باید ادایی باشه

ویییی ننه ناز بودن ازش میباره

ای جونم

سوال های مرتبط