مبارکش باشه چند شد قیمتش؟
ماشاالله قشنگم چشاش عین خودته😍😘
دخترخانم بایدادایی باشه😂😂😂😂مبارکش باشه گلم
چقدر موهاش بلند از کی کوتاه نکردی
پسر منم همچین ادعاهای در میار😂😂😂
مبارکششش
ماشالله بهش عزیزم النگوهاش نازک نیس؟منم خواستم برادخترم بخرم البته یکم پهن بودیکیش ۲۰۷۰سوت بودایناهردونع ای چن گرم راضی هستی ؟محکمه
ننههه چه نازه ماشالا
ماشاالله به چشماش😍
اصلا دختر باید ادایی باشه
ویییی ننه ناز بودن ازش میباره
ای جونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.