من از ۱۲ماهگیمیبرم پسرمو کلاس
خیلی خوبه در غالب بازی کلی تمرین دارن کلی نکات اموزشی یاد میگیرن کلی مهارت و تمرین دست ورزی و ذهنی اینا
و اینکه توی جمع باهم بازی میکنن اهنگ میزارن یاد میگیرن چطور ارتباط برقرار کنن
مادراهم میتونن با بچه هاشون بازی کنن وقت بگذرونن
من میبردم خیلی راضی بودم حیف که شرایط اینجوری شد تعطیل کردن از یکسالگی هم لنا رو میبردم هیچوقت هم تو کلاس ها مریض نشد چون وقتی بچه مریضه خودشون نمیارن، همون بازی های دسته جمعی شعر موسیقی کاردستی درست کردن کلی به اجتماعی شدن و تقویت حواس پنج گانه بچه کمک میکنه، پیدا کردی حتما ببرش
زیر دو سال بردن توو جمع برابر میشه با مریضی بچه و شب نخوابی و هزار بدبختی دیگه
عزیزم من میبردم دخترمو بازی میکنن اهنگ میذارن دست جمعی بازی های تعاملی انجام میدن بعضی جاها نیم ساعت اخرم میذارن با اسباب بازی های اونجا بازی کنن.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.