خانما این چطوره برا تولد پسرم

تصویر
۶ پاسخ

بسیار زیبا

هنوز که خیلی مونده تا تولد از الان به فکری

من برا دخترام این تزین درست کردم ولی بنفش ویاسی زدم ولی بدونم اون کلمه بادکنک عددی گذاشتم عالی شد بعد یه مدت یکی از فامیلمون مثل تزیین جشن دخترام درست کرد همون ایده بود 😂

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

قشنگه ولی به جای hello عدد یک باشه یا اسم پسرت به نظرم قشنگ تره😍

بجای هلو هپی برتدی بزن

سوال های مرتبط

مامان سیاوش مامان سیاوش ۱۵ ماهگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی