۸ پاسخ

همیشه با یه لباس و کمترین لباس ممکن ورن کشی کن و همیشه صبح ها بین ۶ تا ۸ صبح برو روی ترازو

آب بدنت کم شده

چربی سه روزه نمیره عزیزم اب بدنت کم شده، ابو تامین کن که چربی بسوزونی درستم اینه دو هفته یه بار وزن کنی هروز اشتتتتتتتتباااااه محضه وزن کردن،

ابن وزن در اصل پف بدن و کم شدن آب میان بافتی بدنته

بادای بدنت و پفت رفته...شیرینی جات خیلی پف میاره...اگه کمش کردی شیرینی جاتو

چ رژیمی میگیری

منم دلم میخواد رژیم بگیرم ولی هععی میشکنم😥😩

نفخ و باد اینا بوده ۲ کیلو 😅

سوال های مرتبط