صبح ناشتاکندربخور ممکنه ازبلغم باشه
خیلی زیاده معلومه بدترین رژیم دنیا رو گرفتی و فقط داری بدنتو عضله هاتو نابود میکنی من رژیم کالری شماری دارم و پروتیین بالا برای حفظ عضله هام استفاده میکنم شیردهی هم دارم ماهی نهایت ۲ کیلو کم میکنم که امن ترین و بهترین حالته کم کردنه ... متاسفانه حال خوب الانت فرداها توی پیری بدجور اذیتت خواهد کرد خودت برای بدنت ارزش قائل شو
چرا باخودت و بدنت این کار میکنی؟ موهات ریزش پیدا میکنه عضله هات تحلیل میشه به خاطر کمبود قند عصبی میشی ، این راهش نیست
چ رژیمی گرفتی
عزیزم وزنی ک طی ماه ها و سال ها گرفتی نمیشه ک ی ماهه کمش کنی
چرا نمیتونی ورزش کنی
رژیم اصولی و زیرنظر دکتر بگیر سرخود به بدنت اسیب میزنی مغزیجات و چیزای مقوی بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.