۵ پاسخ

دوتا امپول به پاش میزنن
دوتا خوراکی هم میخوره

دوتا خوراکی دوتا تزریق بع جفت رونای خوشگلون میزنن من امروز زدم

۳ تا تزریقی ، ۲ تا خوراکی

۳تا تو پا تزریق میشه یکی میخوره ...سه تای تو پا دوتاش پای راست یکی پای چپ ک دردش بیشتره

فک میکنم ۳ تا تزریقی دوتا خوراکی

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی