خانوما واکسن ۴ ماهگی چنتا هست تو دست یا پایه؟؟

۵ پاسخ

دوتاس ب پاهاش میزنن ولی سبکه برادخترمن اذیت نداشت

دختر من ده روز دیگه داره😢انشالله اذیت نکنه

مثل واکس دوماهگی هست دو تا پاهاش واکس میزنن و یه قطره واکس خوراکی هم همراهش هستش

از بچه من دوتا بود داخل پاش ..بعد پای چپش درد میگیره .

دوتاس به پاهاش میزنن

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 مامان 🎀MᴀHᴠA🎀 ۱۵ ماهگی