۶ پاسخ

من انجام میدم ایشالله که بشه چون خیلی از بیماری ها در من همسرم و خانواده هامون مشترک اگه با بند ناف میشه براشون درمان پیدا کرد و سر بچه اولم اشتباه کردم نکردم سر دختر کوچولومون انجام میخایم بدیم امیدوارم هیچ وقت بدرد هیچ کدوممون نخوره

من از دکترم پرسیدم خیلی توصیه نمی‌کرد گفت تو ایران خیلی کاربرد نداره با اینکه خیلی مصمم بودم ولی بعدش کلا منصرف شدم

من شنیدم توی ایران نمیتونن درست ازش مراقبت کنن و بعدش موقع نیاز ازش استفاده کنن

اول اینکه امیدوارم هیچوقتِ هیچوقت خون بند ناف نیاز نشه برای هیچکس
ولی ما چون ازدواجمون فامیلیه و دور از جون سرطان زیاد داریم اینکارو انجام دادیم

چون برای دخترم یادمون رفت و انجام ندادیم برای نینی هم انجام نمیدم ک بینشون فرق نباشه😌 انشالله بهش احتیاج پیدا نکنن

من انجام دادم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسلی مامان پسلی هفته چهلم بارداری