والا من رونیا رو بردم دکت. گفت هرچی میخوای بخور ولی چیزای مقوی باشن چرت و پرت نخور منم اومدم یه تست بکنم ترشی بادمجونو و کاهو و حبوبات خوردم دیدم راست میگفت هیچی فرق نکرد ولی نمیدونم چرا فقط با سالاد الویه دل درد میشه با هیچی دیگه فرقی به حالش نداره مثه همیشس
حبوبات و کلم و پیاز اصلا نخور غذاهای خشک کمتر بخور بیشتر خورشتی بخور
حبوبات نفخ زیاد داره شکم بچه درد میاد و باد میکنه
کلم باعث تیرو ئید میشه و پیاز هم شکمشو درد میاره
میوه هم خیار و سیب زرد نخور شکم بچه سفت میکنه به جز اینا هر چه خواستی بخور
عسل نخور هم برای زردی هم به بچه نمیسازه
بهتره نفاخ نخورید یا از قبل حبوبات خیس کنید ولی بازم باید از شیرت متوجه میشی اگه بچه دلدرد نشد و گریه نکرد یعنی بدنش میسازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.