۱۶ پاسخ

مامان لیام ببخشا ولی لعنت بهت🤣🤣
میدونی چقد دنبالت گشتمممم🤬🤬🤬

کپی برابره اصله یعنی لامصب دستگاه کپی اینجوری درنمیاره که تودر اوردی نازو خوشگل سایه خدا بالاسرش باشه ازچشم بد به دور باشه😍

منم ب دخترم اپتامیل میدادم اینطوری بود اصلا وزن درست حسابی نگرفت الانم همون وزن کم باهاش

سلام
عزیزم سرمه کشیده بودی به چشمای پسرت تاثیر داشت؟؟

ژنتیکی‌هست‌دیگه
مثلا‌دوست من‌دخترش‌۵سالشه دستاش مچ‌دستش‌بازوهاش‌پاهاش‌مچ‌پاش همه تپل هستن دقیقا مثه‌مامانش اونم خیلی بازو اینا داره چاقه.ولی دختر پسرمن‌مثه‌من شوهرم لاغر‌قدبلند هستن دستاشونم‌ظریف

عزیزم نان وزن دهیش خوبه طعم خیلی خوشمزه ای هم داره

خوابش چطور؟خواب تو وزن‌دهی بیشتر از شیر تاثیر دار

کلا دستا لاغره همه بچها اکثرا همینن

منم شیرخشک بهش وزن نمیده میترسم عوض کنم

دقیقذ دخترمنم اپتامیل پونوترامیخوره وزن دهیش پایینه میترسم شیرشوعوض کنم فقط دکترگفت غذا زیادبده بهش منم سه روزه دارم سه چهاروغ
عده غذامیدم کنارشیرش البته

مامان جان دقیقا چون غذا میخوره استپ کرده وزنش شیرشو عوض نکن فقط مقدار غذاشو کمتر کن که شیرو بیشتر بخوره

دختر من گیگوز میدادم خوبه
اما الان یبوست شدید گرفته با 2
میخام عوض کنم اما نمی‌دونم چی
ببلاک نان ابتامیل ساده پرونوترا خورده وزن نداده یا طمعش دوست نداشته

نه عزیزم همین که میسازه بهش بالا نمیاره خوبه
اصلا عوض نکن

غذا رو براش شروع کردی؟

تو عکس نرمال معلوم میشه

شیر خودتو میدی

سوال های مرتبط