۱۱ پاسخ

اره منم. ۱۱هفته و ۶روز بودم رفتم

من یازده هفته و ۶ روز رفتم

من ۱۲ هفته و۵ روز‌بودم سونو رفتم گفت ۱۱ وهفته وچند روز‌هستی
شما هم بنطرم دیرتر‌برو یه وقتی قبل‌تر از تایمت نگه

اره میتونی ولی صبرکن چند روز‌دیگه بری بهتره

اره من رفتم تو همین هفته

۱۲ هفته ۲ یا ۳ روز برو عجله نکن این زمان طلاییته

دکتر من نوشته دهم برم دقیقا میشه ۱۱ هفته ولی حس میکنم زوده

آرع من فردا میرم میشم 11 هفته و 6 روز

من رفتم گفت زیر ۱۲ هفته اصلن انجام نمیدیم

آره میتونی

آره خوبه
اگر میتونی صبر کن ۳ روز دیگه ۱۲ هفته ۲ روز برو بهترین زمانش

سوال های مرتبط

مامان مهزیار مامان مهزیار هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته بیستم بارداری
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته بیستم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری