۵ پاسخ

ببین خیلی بهتر بذاری ۱۲ هفته و چند روز بری

۱۲ هفته و دو روز یا سه روز….

بهتره ۱۲ هفته بری الان کوچولوعه

ن عزيزم هفته بعد برو،١٢هفته و سه روز ب بعد

من به حساب گهواره ۱۲هفته رفتم، سونو برام زده بود ۱۲هفته و ۴روز
برو احتمال خیلی زیاد هفتت تغییر میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیکان💙 مامان آیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته هجدهم بارداری
مامان دریاو‌تودلیم🐣 مامان دریاو‌تودلیم🐣 هفته بیستم بارداری
مامان جوجولو🤰🏻🩵 مامان جوجولو🤰🏻🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهزیار مامان مهزیار هفته سی‌وششم بارداری