مبارک باشه عزیزم✨♥
مبارکه
مبارکه من یه هفته بعد موعدم ۷۴ بود ولی باردار بودم
عه شماام سیرجانی
دکتر پیش کی میری؟
من دیروز س روز مونده ب موعد بتام دویست چهار بود فردا باید تکرار کنم راستش خیلی استرس دارم
برای من ۴ روز مونده بود به موعد ۳۰بود😅
باید چند روز دیگ تکرار کنی
مبارک باشه گلم
من۶ روز تاخیر ۵۰ بود خوبه دو روز دیگه دوباره ازمایش بده
اره گلم خوبه مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.