میگم سه روز مونده پریودم آزمایش دادم ۲۶۷ بود بتام خوبه ینی ؟

۴ پاسخ

اره عالی چ علایمی داری

پریودیت منظمه؟

عالیه عزیزم

آره عالی

سوال های مرتبط

مامان نخودی🥹 مامان نخودی🥹 هفته چهاردهم بارداری