با بیمه سلامت من ۳۰ فروردین دادم ۳۵۰۰یا ۳۱۰۰
۲۷۰۰ ی هفته پیش
من اسفند انجام دادم ۱۸۰۰
عزیزم بستگی داره دکترت تا چه حد بخاد کامل باشه ازمایشات والا واسه من طوماری بود واسه خودش یه سال و نیم پیش ۵تومن دادم ولی بری بهداشت یه سری ازمایشگاه دارن که رایگانه میفرسته اونجا من نمیدونستم
ازاد سه تومن
من تکمیلی دانا دارم هیچی نگرفتن
ولی برو مرچکز بهداشت دولتی اونجا رایگانه
من قبل از عید انجام دادم ۱٫۳۰۰
آزاد. ۲۵۰۰
آبان ماه انجام دادم
اگه چکاپ منظورته من آزاد پرسیدم ۱۷۰۰
کاش بیمه داشتم ☹️☹️☹️☹️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.