۱۱ پاسخ

من ۲۵۰۰

بیمه تکمیلی هستم پول ندادم

از طریق خانه بهداشت رایگانه

من با بیمه تامین ازمایشگاه خصوصی شد ۱و۲۰۰

برای من رایگان بود

من آزمایشگاه نیلو رفتم با بیمه تکمیلی ۶۰۰ تومان

منم چکاپ کامل دادم ۲ تومن شد

من با بیمه رفتم یه جای دولتی شد ۲۰۰ تومن 😶 هنگ‌ بودم خودم

سونوگرافی هم ۵۳۸

برامن ۷۰۰وخورده ای شد

من یک و چهارصد تمن دادم ازمایش اول بارداریمو سه هفتس

سوال های مرتبط

مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان امیرعلی🩵❤️ مامان امیرعلی🩵❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان جوجه💗 مامان جوجه💗 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ابوالفضل🩵 مامان ابوالفضل🩵 هفته سی‌ویکم بارداری